جوکی که جهان را به فکر فرو برد.
---دید دیگر

چندی پیش جوکی به زبان انگلیسی در دنیای نت زاده  شد! که نکات جالبی را در خصوص سیاست های رسانه های امریکا در برداشت. ترجمه ی فارسی جوک به شکل زیر است :
مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند که ناگهان میبیند سگی به دختر بچه ای حمله کرده است. مرد به طرف آنها دویده و با سگ درگیر میشود. سرانجام سگ را می کشد و زندگی دختربچه را نجات میدهد. پلیسی که صحنه را دیده بود به سمت آنها می آید ومیگوید : "تو یک قهرمانی"...

فردای آن روز رسانه ها اعلام می کنند: یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد؛ اما آن مرد می گوید: من که نیوریورکی نیستم.

پس دوباره خبر را اصلاح کرده می گویند: یک امریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد؛ آن مرد دوباره میگوید: من امریکایی هم نیستم. از او می پرسند: خب پس تو اهل کجا هستی؟؟ پاسخ: "من ایرانی هستم "
 

فردای ان روز رسانه ها این طور خبررسانی می کنند: یک تندروی مسلمان، سگ بی گناه امریکایی را کشت...!!!




نظرات شما عزیزان:

امير
ساعت21:12---17 مرداد 1391


شیرین
ساعت12:01---14 مرداد 1391
من احساس میکنم امیر از اون عاشق های خود خواهه که فقط به خودش فکر میکنه منو هم فقط واسه خودش دوس داره بزار بهش بگم نمی خوامش ببینم آیا مثل یه مرد عقب میکشه ؟؟؟
چه عواقبی ؟؟ عواقب کجا بود


شیرین
ساعت23:49---13 مرداد 1391
سلام حانیه جان
من فیلم ندیدم داستان هم نبود به قران محمد قسم این اتفاق واقعا برامون افتاده
نکنه فکر میکنید همه ی این قتل ها . جنایت ها فقط فیلمه ؟؟


sepide
ساعت9:33---13 مرداد 1391
سلام مطالب وبلاگ شما همش جالب بود بازم بهم سر بزن واگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

درباره وبلاگ

در این وبلاگ حکایات و داستانهای کوتاه جالب رو میذارم و سعی کردم گاهی به موضوعاتی بپردازم که کمتر دربارش صحبت میشه یا عمدا صحبت نمیشه! به یاری خدا اگه فرصت کنم مطالب متنوعی اضافه خواهم کرد.